monicasfiske.blogg.se

Begreppet att vara bakom FLÖTET hoppas jag att i mitt fall frĂ€mst handlar om en lĂ€gesplacering. Vad betrĂ€ffar begreppet DRAG, sĂ„ föredrar jag dem med KROKAR pĂ„. AlltsĂ„ inte, att slĂ€nga ut krokar dĂ€r det Ă€r drag. Jag gillar att befinna mig mitt i STIMMET, om vi pratar om sillar eller andra fiskar. TORSKAR Ă€r trevliga sĂ„ lĂ€nge de har fenor. Nu SEJer jag inget mer pĂ„ detta stĂ€lle, kika in istĂ€llet och lĂ€s mer!

Spaningsrunda! 😊

ItjabergstjÀrn har Àntligen sköljt! 
Om vĂ€dret tillĂ„ter och gubben Ă€r lika pĂ„ som jag sĂ„ kanske det blir en tur imorgon kvĂ€ll! 😊 
Dottern och jag varpÄ spaningsrunda idag. 
Kollade Àven in ett nytt fiskevatten som ska prövas sÄ snart som möjligt! 
 
KöltjĂ€rn 😄ska bli spĂ€nnande och se vad som döljer sig under den ytan! 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: