monicasfiske.blogg.se

Begreppet att vara bakom FLÖTET hoppas jag att i mitt fall främst handlar om en lägesplacering. Vad beträffar begreppet DRAG, så föredrar jag dem med KROKAR på. Alltså inte, att slänga ut krokar där det är drag. Jag gillar att befinna mig mitt i STIMMET, om vi pratar om sillar eller andra fiskar. TORSKAR är trevliga så länge de har fenor. Nu SEJer jag inget mer på detta ställe, kika in istället och läs mer!

Utkast: Apr. 24, 2016

Blev en premiärtur till itjabergstjärn idag med Linus och Magnus. Tyvärr blev det inte ett napp. .....
Riktigt vårvädret blev det dock med snö och hagel. 
Prövade även lyckan i Költjärn men det var lika dött där. ... på hemvägen svängde vi förbi vålsjön den ska defenitivt utforskas vid tillfälle! 😊 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: