monicasfiske.blogg.se

Begreppet att vara bakom FLÖTET hoppas jag att i mitt fall främst handlar om en lägesplacering. Vad beträffar begreppet DRAG, så föredrar jag dem med KROKAR på. Alltså inte, att slänga ut krokar där det är drag. Jag gillar att befinna mig mitt i STIMMET, om vi pratar om sillar eller andra fiskar. TORSKAR är trevliga så länge de har fenor. Nu SEJer jag inget mer på detta ställe, kika in istället och läs mer!

Nattfiske!

Efter att djungeltelegrafen gått varm och heta tips om några grycksbo bors storfångst nått oss begav vi oss ut på nattfiske på ett nytt ställe. 
Så länge vi var kvar gav det ingen storfångst även om Linus fick en fin sej. 
Nåväl, för tillfället ligger jag nu i sängen och snörvlar, inte på grund av dåligt fiske utan för att någon. ..smittat mig med en förkylning. ...
Lite vila och mycket vatten så är jag nog i form till kvällen! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: