monicasfiske.blogg.se

Begreppet att vara bakom FLÖTET hoppas jag att i mitt fall främst handlar om en lägesplacering. Vad beträffar begreppet DRAG, så föredrar jag dem med KROKAR på. Alltså inte, att slänga ut krokar där det är drag. Jag gillar att befinna mig mitt i STIMMET, om vi pratar om sillar eller andra fiskar. TORSKAR är trevliga så länge de har fenor. Nu SEJer jag inget mer på detta ställe, kika in istället och läs mer!

Fiskemässa 2016

Igår for vi ner till storstan för ett besök på fiskemässan.
Det var minst sagt en hel del folk, vilket gjorde att orken tyvärr tröt lite och man drog sig för de mest besökta ställena.
Men det blev några Tobys från ABU för 20:- st och ett par havsfiskejiggar från Vestlis till det ultimata priset av 65:- st. Sen blev det förstås äntligen en hoodjacka från Savagegear, det var paketpris 500:- och då ingick även t-shirt, buff, en keps, en mössa och ett par remmar. Blir stilig värre på Norgeresan!
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: