monicasfiske.blogg.se

Begreppet att vara bakom FLÖTET hoppas jag att i mitt fall främst handlar om en lägesplacering. Vad beträffar begreppet DRAG, så föredrar jag dem med KROKAR på. Alltså inte, att slänga ut krokar där det är drag. Jag gillar att befinna mig mitt i STIMMET, om vi pratar om sillar eller andra fiskar. TORSKAR är trevliga så länge de har fenor. Nu SEJer jag inget mer på detta ställe, kika in istället och läs mer!

Hur är det möjligt?

Man kan inte komma fort nog hem från jobbet när man har ett paket från Olssons fiske liggande på macken!
Vilken lycka att få packa upp lite nytt inför stundande Norge resa, :)
Regnställ från Savagegear, anti twister (till kommande kveitefångst....) och lite annat smått och gott!
Allt till full belåtenhet!
Ja...... förutom understället från Sunridge då........
Jag anade nog att det var mer som en joggingdress i materialet och jag tyckte nog att det var ett för bra pris (199:-).
Tröjan gick på, lite tajt men, men ett underställ ska ändå vara under något annat.
Byxorna....... Mina biologikunskaper måste jag ändå säga att är ganska goda, men.......
Jag få inte ihop det när byxorna är trådsmala i benen, midjan skuren för en gravidmage (hög där fram) och med en dragkedja i gylfen för en med snopp! 
Hur är det möjligt? :S
 
Hur som helst det var en chansning! Övriga prylar är jag mycket nöjd med, likaså med Olssons. Jag gjorde beställningen på tisdag kväll och det är framme idag! De har en variant av snabbfrakt, undrar om den kommer flygande med storken eller drönare eller nåt?
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: