monicasfiske.blogg.se

Begreppet att vara bakom FLÖTET hoppas jag att i mitt fall främst handlar om en lägesplacering. Vad beträffar begreppet DRAG, så föredrar jag dem med KROKAR på. Alltså inte, att slänga ut krokar där det är drag. Jag gillar att befinna mig mitt i STIMMET, om vi pratar om sillar eller andra fiskar. TORSKAR är trevliga så länge de har fenor. Nu SEJer jag inget mer på detta ställe, kika in istället och läs mer!

Girlpower!

Ligger här i sängen och grubblar över varför "roliga" historier och filmklipp alltid handlar om att kvinnan försöker locka till sig mannens uppmärksamhet genom att ta av sig kläder när han pular med fiskegrejer eller fiskar.........
 
Varför skulle det vara så himlens MANLIGT att fiska? 
 
Nu är jag definitivt inte nån feminist! Men skulle vi kvinnor inte vara intresserade av fiske? Sämre på att fiska?
 
Tittar på rekord listor...... inte det mest upplyftande....... lyckades hitta ett kvinnligt rekord, ja kvinnligt var det...... 9 kg under det "manliga" på torsk.
 
Nej, upp till kamp! 
 
Blir till att plocka fram hantlarna och träna gädd (fniss)hänget!
 
I sommar ska dom stora fiskarna bärgad!
 
Historia ska skrivas tillika ska videoklipp göras där männen plockar av sig kalsongerna för att försöka få ett uns av uppmärksamhet! 
 
Va fan! Det är midnattssol i nordnorge!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: